Crocodile

Hej, efter jag målade mina nagelar med depend nr. 260 så bestämde jag att
göra en design som hade nr. 260 som grundfärg!
Det blev en graffiti design(med svart graffiti), gjorde en svart linje över hela nageln och på varje sida av den svarta linjen gjorde jag prickar med orange!
Det blev en ganska speciell design...
Den gröna färgen med den svarta gaffiti(n)gör att det ser ut som krokodil mönster!
Bilderna är tagna från min iPhone så kvalitén är inte den bästa... ;)
Använde detta:
*Isadora- Graffiti Black tag nr. 801
*Depend- nr. 260
*Depend- nr. 124
Det blev så här:
Det blev en ganska ovanlig design!
Poängen blir 3/5 (hah, känns som jag ofta ger poängen "3/5")
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kan du svara på min fråga?!

Hur fixar du dina video aso med vilket program ?

Svara snälla!



2011-09-18 @ 10:27:54

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0