Depend holographic- kort sammanfattning

 
 
Plum(2030),Demin Blue(2032),Lavender(2031),Steel Blue(2034),Laurel Green(2035),Ocean Blue(2033)
Hej, nu har jag testat 6 st lack från Depends holografiska kollektion, 
(Kollektionen består av 12st nyanser så jag har inte swatchat alla).

Själv tycker jag kollektionen är riktigt lyckad!
Att ett svenskt märke gjort så många fina nyanser med otroliga holoeffekter är superkul!
De är ganska enkla att inhandla vilket gör ju saken ännu bättre!
Depend har aldrig haft namn på sina lack, endast nummer fram tills nu.
Denna kollektion har namn vilket är väldig kul, synd nog står inte namnen på flaskorna! 
 
Det som varit negativt med kollektionen är att man behöver minst 3-4 lager för att få lacken täckande.
För de kostar 49kr/st och innehåller ju endast 5ml så vill man inte behöva måla så många lager för att få fullt täckning! Men man kan ju alltid ha en basfärg som gör inte lika många lager behövs!
 
Jag räknade ut medelpoängen för kollektionen och det blev:
4/5
 
Det är ju ett väldigt bra resultat för en kollektion och jag tycker alla borde inskaffa någon nyans nu när det finns ute i butik.
För hur kan man inte älska holo-lack? ;)
 
Nedanför är en lista på vilka jag gillade bäst--->sämst:
 
1. Laurel Green #2035
2. Ocean Blue #2033
3. Plum #2030
4. Demin Blue #2032
5. Lavender #2031
6. Steel Blue #2034
 
Är det någon som testat något lack från kollektionen?
Vad tycker ni?
 
-Annie-
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Steel blue pryder ringfingernageln just nu. Jag får ont i huvudet när jag tittar på holografiska effekter, men det är snyggt. Vad lacket beträffar, ser jag ingen tydlig holoeffekt direkt på det, vilket är synd

2012-06-25 @ 21:26:55
Postat av: Kerstin

Älskar kollektionssammanfattningar!

Jag har hela gänget och testar för fullt :)

2012-06-26 @ 16:18:40
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: Linn

Jag har testa ocean blue och jag ÄLSKAR DET VERKLIGEN! Det är helt underbart ;)

2012-06-26 @ 19:07:50
URL: http://linnstrakigaliv.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0