2 questions

Nadja om Make up store- Siw:
Läst att man behöver MUS egna basecoat till deras hololack. Stämmer det eller vad har du använt här? Funkar det med vanligt topcoat också? :)
Riktigt snyggt
Svar: Alltså basecoat vet jag ingenting om. Jag använder bara ett vanligt basecoat.
Det borde väl inte spela någon roll vilket basecoat man använder, men jag vet att till MUS holografiska lack finns det ett speciellt topcoat som tydligen ska ge det en mer holoeffekt!
Men det känns onördigt att köpa en sånt lack för ca. 139kr när man bara har en holografiskt från MUS! :)
Så ett vanligt base-och topcoat fungerar lika bra!
Nanni om One Direction/ 1D:
AAAAAA omg jag ÄLSKAR one direction !!!

OMG snälla kan du göra en design typ som har med Zayn Malik att göra ?? Du vet Zayn i 1D ? :D

skulle bli jätteglad om du kunde göra en design på ena handen och en på andra så man får lite inspiration för ja älskar verkligen honom!!!

Och inte något smått och klyddigt, för jag har inte så fina och långa naglar som du :)

Svar: 1D är verkligen bra och nog vet jag vem Zayn är! :)
Själv tycker jag det är svårt att göra någon som har med honom att göra, jag vet inte riktigt vad som är typiskt med honom och få det till en enkel design! ;)
Är det någon som vet något typiskt för Zayn? Kommentera gärna och jag ska leta på internet så kanske det kan bli någon design! :)


-Annie-

Kommentarer
Postat av: Amanda

Zayn är muslim och röker. Mer vet jag inte. Men jag är också ett jättestort 1D-fan! :)

2012-03-31 @ 11:15:55
URL: http://amandagrimberg.blogg.se/
Postat av: Nanni

Zayn säger alltid vas happenin :D



haha men du behöver inte göra något med zayn, utan något annat med 1D som inte är så klyddigt då? <3

2012-03-31 @ 19:47:45
Postat av: Nanni

Kan du göra fler 1D designer? :D

2012-04-01 @ 16:36:16

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0