Deborah Lippmann- Single ladies

Hej, skulle egentligen visa swatch på detta nagellack igårkväll men det var för mörkt, så ni får se det nu! :)
Single ladies är ett blodrött lack som är en blandning mellan jelly och creme som är urtjusigt!
Jag använde 3-4 lager på bilderna, men två räcker egentligen!
När det torkat blir finishen superglansig och jag har inte något top coat på bilderna! ;)
Nagellacket känns väldigt klassiskt och ser väldigt bra ut på naglarna!
Får en aning vampyr vibbar av lacket... vilket jag gillar ;)
Finns att köpa på Allice.se och HÄR är en direktlänk
Detta är mitt första Deborah Lippmann lack jag testar och jag är inte besviken!
Poäng: 4/5
Hade fått full pott om formulan varit en aning bättre!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: kerstin

Vackert!

2012-03-27 @ 19:53:08
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0