Diamonds are a girl's best friend

Hej, jag ville testa göra något som jag aldrig gjort förut på naglar...diamanter!
Och det var inte heller så svårt!
Grundfärgen är Chanel- Péridot och ovanpå det blev det en silvrig diamant med en svart kontur! :)
Péridot är otroligt svårt att få bra på bild med blix, så de fick bli bilder utan blixt och då ser designen lite mörk ut..
men det ser finare och ljusare ut i verkligheten! :D
Poäng: 3.5/5
Jag kunde varit lite mer noga men det ser helt ok ut! :)
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Mika ♥♥♥

Älskar din blogg och du inspirerar mig verkligen! Men hur gammal är du? :D Glömm inte bloggens födelsedag den 10:de! Kram! :D

2012-03-08 @ 20:57:41
Postat av: Emmy

Jag tycker att denna design är 5/5 p! Jätte fint! puss o kram- Emilia

2012-03-08 @ 22:21:58
URL: http://wonderfulbyme.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0