Depend- Demin Blue(#2032)

Hej, jag valde tillslut Demin Blue att testa först från den holografiska kollektionen!
Jag gillar verkligen färgen, men kanske en anning ljus för mig. Det känns som mina fingrar blir så bleka! ;)
Formulan var enkel att kontrollera och jag målade 3 lager.
Lacket har en sån otrolig fin holoeffekt och kommer vara riktigt läcker i sommar då solen skinner!
Bilderna är tagna inomhus med blixt. Själv tycker jag nyanser är en blandning mellan blå och lila men det är riktigt i alla fall riktigt vackert!
Poäng: 4/5
Holografiska lack kommer man nog aldrig få nog av! Är så glad att Depend har gjort en kollektion! :D
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0