Back On Track

Hej, vad länge sedan jag bloggade.
Trodde jag skulle hinna göra ett inlägg i söndags, men jag kom hem så sent från sommar/vinter stuga där jag spenderade påskhelgen.
Direkt på måndagen åkte jag till Stockholm och där har jag varit tills igår, men nu ska allt bli som vanligt igen :D!
Men jag handlade lite saker i stockholm som jag tänkte visa er!
Jag var inne på Åhlens City nagelavdelning och där fanns det mycket nagellack och nagelsaker ska jag säga!
Fulla väggar med O.P.I,Sally Hansen,Orly,Depend,Kiss m.m
Besvikelsen var väl att inte China Glaze fanns.
Om ni är i Stockholm rekomenderar jag er att besöka Åhlens City om ni är ute efter nagelsaker.
Jag köpte alls så mycket men det blev 2 Art Liner, Vit och Svart(hade redan Guld/Guld och Silver)
och sedan några klistermärken. Idag köpte jag också tre st Depend
Blå- nr 041
Lila/Rosa- nr 193
Röd/Orange- nr 036
Så här ser det ut som jag köpte i Stockholm:
och dom här tre nagellacken köpte jag idag:
Om en stund kommer mina Valborgs inspirerande naglar upp!
-Annie

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0