Magnet Star

Hej,

tänkte visa er ett nagellack som är magnetiskt som kommer från L´ORÉAL PARIS.

Nagellacket heter Star Magnet men jag vet inte vad färgen heter men det är en brunfärg.

Nagellacket köpte jag minst för 1 år sedan men fungerar fortfarande bra! Egentligen har jag aldrig använd lacket förut men tyckte det var roligt att visa er!

BILDERNA ÄR PÅ MIN MAMMAS NAGLAR SOM JAG HAR MÅLAT.

 

Så här gör man:

 

1. Måla ett lager med nagellacket

 

 

2. Innan nagellacket har torkat så sätter man nageln mot en magnetisk platta.

 

3. Vänta ca 45-60sek

 

 

4. Se resultatet!

 

 

 

 

 

Mönstret ska ju föreställa en stjärna men alla naglar blir inte helt perfekta eller så snygga men "övning ger ju färdighet"!

 

P.S Nagellacket köpte jag på Åhlens men som sagt, det var ju ett tag sedan!

 

-Annie

 


Kommentarer
Postat av: bella

finns nu på h&m;)

2011-04-12 @ 19:45:02
Postat av: Sara - Lackat

sv: jarå, lägger till dig i länklistan nu :)

2011-04-12 @ 20:06:15
URL: http://lackat.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0