New Nail Polish

Hej, idag handlade jag in 5 st nagellack.
Jag köpte 2 st nagellack från Depend Art Liner och det speciella med Art Liner är att de nagellacket har en mycket tunnare pensel än dom vanliga Depend nagellacket.
Smidigt och bra! Jag köpte färgerna Silver och Guld(som är mer gult en guld enligt mig)
Jag köpte också ett vanligt nagellack från Depend som är ljusare än "laxrosa" och skimrar. Nagellacket är verkligen en fin ljus sommarfärg men kanske lite för genomskinligt för man får minst ha 3 lager för att det ska bli täckande. Färgen har numret 152.
De andra två nagellacken kommer från Lumene och är från Vårkollektionen(om inte jag har fel?)
Nagellacken är riktiga påskfärger:
Gult och Laxrosa!
Är helt förälskad i lackerna och ska göra många påsknaglar med färgerna!
Vad tycker ni? Bra eller dåligt inköp?
-Annie

Kommentarer
Postat av: Antonija Ereiz

Hej!



Jag köpte den där guld-nagellacket från depend..och jag blev besviken på färgen. Tyckte den var riktigt skum, hör av dej om var du tyckte sen när du testat det!



/Antonija=)

2011-04-14 @ 14:36:55
URL: http://nailsnstuff.blogg.se/
Postat av: carin ♥

bra såklar5t! :D

2011-04-14 @ 17:22:16
URL: http://wierdanaglar.blogg.se/
Postat av: kattis

Hej jag är ganska nageltokig så jag undrar vart köper man dom där art liner nagellacken? och hur mkt kostar dom ?

tacksam försvar :)



p.s. om du svarar skulle du kunna göra det på min blogg för jag kommer sällan ihåg bloggadresser jag haer varit inne på.

2011-06-26 @ 16:38:38
URL: http://kattisps.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0