Stardust On A Dark Sky

Hej, min kompis Bella testade idag att använda en tvättsvamp för att ha nagellack och "dutta" på nageln så det blir snygga mönster!
Jag testade också det men det blev inte så bra! Tillslut gjorde jag en design som jag är riktigt nöjd över, jag kallar den Stardust On A Dark Sky.
Egentligen så syns det inte så bra att jag har använd ett tvättsvamp men det blev ju bra så varför inte lixsom?(!)
Jag målade först ett lager med Depend NAIL POLISH-Svart 039 (har inget namn men färgen är kolsvart!) och sedan hade jag på en glitterfärg från L.A. Colors COLOR CRAZE-Sassy Sparkle 441 på en tvättsvamp. Nu ska man bara "dutta" och sedan är man KLAR. Enkelt och snyggt!
Här är en riktigt närbild på en nagel!
Egentligen skulle detta inlägg publicerats igår men internet fungerade inte så ni får se det idag!
-Annie

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0