Easter Nails

Hej, jag lovade ju er att visa påsk naglar!
Jag använde dom här färgerna:
*Matte Magic
* Lumene- Laxrosa
*Lumene- Gult
Det är en enkel design för jag hade inte tid att göra en svårare!
Är ni kanske lite besvikna på denna enkla design till påsk?
Jag tycker iallafall den passar helt ok.
Målade först två lager med Lumene Gult på två fingrar och på de 3 andra fingrarna målade
jag med Lumene Laxrosa.
Ljus bilder på naglarna:
Här är en mörkare/klarare bild på naglarna:
Denna gång blev det inte bra bilder, jag är besviken!
Jag kommer åka bort nu i helgen men kommer tillbaka på söndag.
Kanske gör jag ett tidsinställt inlägg, vi får se.
Men GLAD PÅSK allesammans! Hoppar alla får det riktigt trevligt!
-Annie

Kommentarer
Postat av: Iza<3

fint ^^ byta länkar? :)



kolla gärna min nagelblogg också :)

2011-04-22 @ 17:40:06
URL: http://nailsbyiza.blogg.se/
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Awesome !!!!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0