Fourth Day: Sinful Colors HD Nails

Igår hände något fruktansvärt och hemskt inom familjen.
Det är inget jag kommer berätta i bloggen men jag hoppas att ni förstår att
bloggens uppdatering kan komma att lida inom dom närmsta dagarna.
Jag ska försöka blogga minst en gång per dag men det tar verkligen emot att gå och sätta sig vid datorn och låtsas vara glad.
Tänkte iallafall presentera det fjärde nagellacket och det kommer från Sinful Colors.
Det är ett grönt nagellack som heter HD Nails.
Gillar verkligen färgen och är nog den snyggaste grönfärgen jag har.
Formulan är bra och det täcker efter 2 lager.
Så här ser flaskan ut:
Så här ser nagellacket ut på naglarna:
Fin färg.
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0