Green

Hej,här kommer kvällens nya design!
Kom hem runt kl. 21.00 från matchen så jag hann inte skriva ett inlägg för än nu!
Fotbollen och skolan tar som sagt upp mkt tid från bloggen men jag ska skriva MINST ett inlägg om dagen, även om det blir på kvällen!
Det blev en snyggt grön design med vita prickar och en blå metallic färg som bakrund!
Det är enkelt att göra,men komplicerat att förklara hur man gör!
Detta använde iallafall jag:
Så här blev det:
Tyckte det blev snyggt! Färgmixen passade bra ihop!
Denna design fixar jag gärna en tutorial till, om någon vill?
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Frida

Gör en tourial!! :)

Dom var skit snygga!

2011-08-30 @ 07:13:09
URL: http://Ugabuggajuuui

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0