Make up store- Linnea

Faaaaan vad snyggt detta nagellack är!(ursäkta för jag svär!!)
Tror det är det allra snyggaste nagellacket jag någonsin har haft på mina naglar!
Eller det är egentligen två nagellack...
Jag köpte ju lite saker när jag var i stockholm för ett tag och då kom jag ju hem med
ett nagellack från Make up store. Nagellacket hette Linnea och jag har inte testat det förän nu.
Nagellacket är som en blandning mellan grön,gul och guld.
Det är också stora glitter bitar/flan, lacket har som en skimmer bas.
Det är ändå så pass genomskinlig att man behöver ett nagellack med färg under detta "layering" lack,
Jag tror också att man kan kalla detta lack ett "flakelack"
Jag använde iallafall ett brunt glittrigt nagellack från Viva La Diva(nr.110) som "underlack".
Så här ser nagellacket ut:
Så här snyggt blev det!:
Testade också lacket på min söta och bästa kusin Lisa!
Målade på två lager med Lumene-Stand Out och sedan blev det ett lager med "Linnea".
Det blev inte alls den effekt som man fick med Viva la diva nagellacket, det såg mest ut som ett vanlig lager med glitter! Men gulligt blev det!:
I love it!
Sååå snyggt!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0