Miss Universe

Hej, jag och Bella beställde ju för ett tag sedan Miss Universe kollektionen från OPI.
Jag fick 2st nagelack och Bella 2st.
Dom jag valde var It´s my year och Congeniality is my middle name.
Bella valde Swimsuit...Nailed it! och Crown me already.
Det jag vill ha sagt är att jag har aldrig visat er hur nagellack ser ut på naglarna!
Så idag(Fre)kommer jag visa två nagellack från kollektionen och dom andra två imorgon(Lör)!
Så här ser alla ut:
Från höger:
*It´s my year
*Congeniality is my middle name.
*Swimsuit...Nailed it!
*Crown me already.
Visst är kollektionen snygg!?
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Elin

Crown me already måste vara det mest fantastiska glitterlack som gjorts. Bäst att samla på sig ett par flaskor innan man måste betala $40/flaska på ebay ;)

2011-08-26 @ 13:38:16
URL: http://fairynailsbloggen.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0