Nail Foils- Pink,black,gold

Hej, igår gjorde jag denna snygga manikyr på min "faster".
Jag älskar mixen mellan rosa och svart! Folien innehåller också lite guld och det gör saken verkligen inte sämre! :D
Jag använde min favorit folie och ett av mina favorit nagellack, O.P.I- Pink Flamenco!
Så här ser folien och nagellacket ut:
Så här blev resultatet:
Visst blev det bra!
Jag lovar att så fort jag får tid ska jag göra en tutorial på hur man gör folie naglar!
Men det är ganska fullt upp med skolan/läxor/betyg,fotbollen(träning och matcher) och såklart vår nya katt!
Just nu sitter jag i skolan(tidsinställt inlägg) och senare idag ska jag spela en fotbolls match men jag lovar att ikväll kommer jag blogga mer!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Nadja

Så sugen på att testa folie! Förstår dock inte riktigt hur man gör...

Är den lite genomskinlig eller helt intakt?

2011-08-30 @ 14:28:26
URL: http://blamingnargles.blogg.se/
Postat av: Nadja

Så sugen på att testa folie! Förstår dock inte riktigt hur man gör...

Är den lite genomskinlig eller helt intakt?

2011-08-30 @ 14:28:47
URL: http://blamingnargles.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0