Sixth Day: Sinful Colors Gorgeous

Hej, såg att jag blev veckans skönhets blogg på Lackat!
Väldigt roligt, så välkomna alla nya läsare! :D
Men idag valde jag en turkos färg som kommer från Sinful Colors och heter Gorgeous.
Förstår varför dom valde det namnet, färgen är verkligen snygg!
Täckte bra,jag använde två lager och formulan är bra!
Haha, tror jag sagt det om alla nagellack som ingår i "8 Days".
Så här ser flaskan ut:
Så här ser nagellacket ut på naglarna:
Gillar ni det?
Jag älskar det!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: korvlisa

Grattis gullkusin! Det är du värd! Din blogg är jättefin och jag går in och läser säkert 10 gånger om dagen! Du är så himla duktig! <3 Puss o kram från Lisa

2011-08-03 @ 21:56:23

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0