Swiss & Texas

Hej, förlåt för inte bloggat på hela dagen(!), har varit  hela dagen och shoppat och kom hem för någon timme sedan!
Kunde ju inte låta bli att köpa något nagellack...
Kunde inte bestämma mig för ett Essie nagellack eller ett make up store nagellack men tillslut handlade jag två OPI nagellack... hahah inte direkt vad jag trodde det skulle bli!
Men åhlens sålde ut några OPI nagellack för 100kr/st istället för 150kr/st så jag kunde inte hålla mig!
Får väl köpa det där Essie nagellacket en annan gång!
Dom två OPI nagellack som jag köpte heter Cuckoo For This Color(vänster) och Don´t mess with OPI(höger).
Cuckoo For This Color kommer från Swiss kollektionen och Don´t mess with OPI kommer från Texas kollektionen!
Imorgon lovar jag att jag visar hur dessa skönheter ser ut på naglarna!
Men imorgon blir en jobbig dag för jag ska på en begravning... är det svarta naglar som gäller eller vad har man på begravningar? någon som vet?
Är iallafall riktigt nöjd med dessa nagellack!
Som sagt för ni ser mer av dessa nagellack imorgon!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0