Color Club Mini Nail Laquer - Snow Queen

Hej,
för  någon vecka sedan var jag inne på en COOP butik och såg att dom hade Claudia smink och nagellack.
Jag köpte ett nagellack som verkade komma från claudia för den var förpackade i claudia förpackningar(men såg inte likadan ut som dom andra claudia nagellacken.
När jag kom hem såg jag att det var ett Color Club nagellack och gissa om jag blev glad?! :)
Fattade inte hur ett color club nagellack kunde ligga i en claudia förpackning!
Nagellacket är ett MINI(5ml) color club nagellack och jag tror det heter Snow Queen.
När jag gick in på Claudias hemsida såg jag att dom säjer Color Club nagellack(mini 5ml) och även Trind!
Ganska roligt att Claudia har tagit Color Club till Sverige!
Nagellacket kostade ca 35kr och det är verkligen värt det!
Formulan är helt perfekt och det är en så snygg lila färg!
Synd är bara att det är en så mörk färg så man ser nästan inte Color Club Logan på nagellacket!
Det var därför jag inte såg att det var ett color club nagellack från början!

Så här ser flaskan ut:

Så här ser nagellacket ut på naglarna!




Guud vad jag älskar denna färg!
Jag kan nästan spegla mig i den!
Men det är väldigt svårt att få med det på bild!
Nästan på alla bilder ser det ut som svart nagellack fast det är mörk lila!
Men dom bilderna där solen lyser på min hand ser man ungefär hur nagellacket ser ut!


-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0