Nail Scissor

hej,
för några dagar sedan så köpte jag denna sax från en nagelsalong!
Dom sålde ut nagellack för 40kr/st och bland alla nagellack hittade jag denna nagelsax!
Nagelsaxen kostade också bara 40kr! Jag behöver verkligen denna sax när jag gör gele naglar!
Jag sparade ganska mycket pengar för en ny nagelsax från depend kostar ca 170kr!

Hej,
för några dagar sedan så köpte jag denna sax från en nagelsalong!
Dom sålde ut nagellack för 40kr/st och bland alla nagellack hittade jag denna nagelsax!
Nagelsaxen kostade också bara 40kr! Jag behöver verkligen denna sax när jag gör gele naglar!
Jag sparade ganska mycket pengar för en ny nagelsax från depend kostar ca 170kr!
Gissa vem som är glad?! ;D
-Annie-

Kommentarer
Postat av: bella

Ring, får inte tag på er!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-17 @ 13:22:05
Postat av: Rima

haha du skulle kunna köpa 4st för priset av 160 och spara 10 kr ist för att köpa depens haha själv köpte jag ett rosa för 85 eller så vad det 80 när jag skulle beställa en massa saker ifrån lillynails.se

2012-01-01 @ 19:45:36
URL: http://rimamathilda.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0