New Blog!

Hej,
Idag startade jag en ny blogg fast på engelska!
Den heter Art Nail English och är startad för att andra länder ska kunna förstå vad jag skiver!
Det är ju roligt om man blir känd "runt om i världen".
När jag bloggar här kommer samma inlägg upp på den bloggen fast på engelska!
Så det är samma inlägg på bloggarna fast på olika språk!
Här är bloggadressen:
www.artnail.blogg.se/english
Om ni vet hur man ändrar månadernas namn från svenska till engelska under "Arkiv"
kontakta: [email protected]
väldigt tacksam för hjälp!
belönas med länk!
Och om ni vet hur man ändrar ordet "OM" ovanför sin profilbild på sin blogg kontakta:
[email protected]
tack för all hjälp och besök gärna artnails nya blogg!
Fast jag kommer såklart fortsätta blogga här med!
Hello, Today I started a new blog established in English!It is called Art Nail English and is running to other countries so the can understand what I writes!It's fun, if you become known "around the world." When I blog here, the same post will be available in English!So it's the same post on blogs but in different languages!


Hope you will visit the website!

-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0