Second Day: Vera Valenti nr. 31

Hej,
idag var jag sugen på en snygg ljus lila färg!
Valde Vera Valenti nr. 31 som var ett väldigt bra val!
Enkel formula och täcker bra men 2 lager behövs(på bilderna har jag bara 1 lager!!)
På bilderna ser nagellacket blått ut men det är lila i verkligheten!
Så här ser flaskan ut:
Så här ser det ut på naglarna!:
Nagellacket kostade 25kr och innehåller 18ml, det är ju mer än ett OPI(15ml) och ett OPI kostar ju 150kr!
Depend´s nagellack kostar ju 25kr men det innehåller bara 5ml.
Har någon av er någonsin hört talas om Vera Valenti?
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag har nog 5 st sådana som är köpta i spanien. jag måste dock ha ett rejält lager med topcoat för att inte färgen ska flagna bort direkt... vart har du köpt dina? :D

2011-08-01 @ 22:08:12
URL: http://dagensnagel.bloggplatsen.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0