Make your nails shiny!

Hej, detta är ett tidsinställt inlägg.
Ville visa er en sak som jag tycker är cool!
När vi var i stockholm typ för ca 2år sedan så köpte vi ett kit med:

*Havs salt(gör huden ren och mjuk)
*Nagelfil
*Nagelfil som gör nageln len och glansig
*Nagelbandsolja

Kittet kostade 500kr och kom från Premier by Dead Sea Premier.
Det som är intressant är"Nagelfil som gör nageln len och glansig"

Filen har 4 olika sidor(2st är lika)
Så här ser filen ut, den är använd och nött som ni ser:



På filen står det vilken sida man använder först:


Så här ser den svarta sidan ut:

Så här den gråa sidan ut:
 
Så här ser den vita sidan ut:


Så här såg min nagel ut innan jag började fila den:


1. Efter den svarta filem såg nageln ut så här:

2. Efter den gråa filen såg nageln ut så här:

3. Efter den vita filen såg nageln ut så här och nageln är len och glansig som aldrig för!
Resultat:


Ni kanske inte ser så mycket skillnad men jag lovar er det är en stor skillnad!

Idag är sista dagen i Turkiet!
Vi hörs!
-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0