Sweden

Hej, detta är ett tidinställt inlägg!
Nu är jag på svensk mark om allt har gått bra!(?)
Det är ju Sveriges national dag idag så tänkte tipsa er om en design.
Nämligen sveriges flagga.
Det är en design som är enkel att göra och som inte tar lång tid att göra!
Börja med att måla en blåfärg som grundfärg.
Sedan tar du en tunn pensel med gult och målar sveriges flaggas design!

Nu är du färdig!

Dessa färger använde jag:
*Depend- Art Liner Gult
*Depend- Blå (nr..?)



Så här ser den ut på mina naglar:





Testade att måla ett lager med Magic Matte från China Glaze:




Tycker designen är bäst med Magic Matte!

Hoppas jag skiver ikväll när jag kommer hem!

-Annie-



Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du andvände guld färgat. depend sålde inga gult färgade nail art i sommras :) dem kom ut nyligen

2012-01-03 @ 17:34:57

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0