French Manicure

Hej,
sent igår kväll gjorde jag franska manikyr för hand på min syster.
Jag var så trött så det vita på tippen blev ojämn och lite slarvig,
men tänkte vissa några bilder!
Jag började med att lägga på ett ljusrosa nagellack som grundfärg(det är genomskinligt)
Nagellacket kommer från:
The Color Workshop
Efter grundfärgen hade torkat gjorde jag för hand den "vita tippen". Det är inte enkelt och resultatet blev inte det bästa men som sagt, jag orkade knappt ha ögonen öppna när jag gjorde det ;)
Den vita färgen kommer från:
NYX Girls
Vi bestämde oss för att lägga på fem silvriga diamanter på båda ringfingren. Diamanterna satt från mitten på tippen och snett neråt på sidan.
Jag vet inte vad det är för märke på diamanterna men limmet som jag fäste dom med är ett lösnagel-lim och kommer från Depend:
Så är blev resultatet:
Här ser man diamanterna! :)
Jag blev väldigt inspirerad att göra naglar med metallica färger,vi få se om jag gör det i helgen.
-Annie

Kommentarer
Postat av: dr.mugg

vad fint! men jag gör bättre erkänn!



2011-03-11 @ 18:53:50

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0