Minnie Mouse

Heej, jag blev så inspirerad när jag gick in på youtube och såg en film där en tjej visade hur man gjorde fransk manikyr med Minnie Mouse känsla. Jag måste säga att jag är supernöjd med resultatet!
Det är lösnaglar som jag använder(som ni ser ganska tydligt).
Som grundfärg har jag ingenting, det är lösnagelns vita färg som jag låter vara orörd. Jag börjar med att göra nagelns tipp röd som vanlig fransk manikyr. Sedan gör jag olika stora vita prickar på den röda tippen. Efter det gör jag en rosett som är svart, rosetten är det enda som är svårt att göra. I vissa rosetter sätter jag en gul diamant, andra sätter jag en blå eller en ljusrosa diamant.
Sedan är jag färdig! Enkelt va...?
Detta är de färger som jag använder;
Nagellim(fästa diamanter),Sally Hansen: Honeymoon Red och Black Diamond
Jag använde NYX Girls för att göra de vita prickarna.
Så här ser naglarna ut:
Här är en bild så ni kan förstå inspirationen;
Gulligt och söt på samma gång!<3
-Annie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint!

men kan du lägga upp nått nytt?

2011-03-20 @ 20:18:14
Postat av: Anonym

Ganska coola, men här ser man ju att naglarna är jääätte fejka?

2012-01-25 @ 14:53:26

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0