Best design. so far

Hej, idag gjorde jag typ den snyggaste designen någonsin!
Designen bestod av ett mörkrosa nagellack, ett ljusrosa glitterlack och svarta liner.
Började att måla tre lager med The One That Got Away,
när det hade torkat hade jag på ett lager med Teenage Dream.
Sedan var de bara att göra svarta linjer(Art Liner) åt samma håll över hela nageln.
Lacka med ett Top Coat(O.P.I) och du är färdig!
Använde dessa färger:
Till vänster: O.P.I- The One That Got Away by Katy Perry
Till höger: O.P.I- Teenage Dream by Katy Perry
Till vänster: Depend- Art Liner Svart
Till höger: O.I.P- Top Coat
och så här ser naglarna ut:
Visst är väl designen det snyggaste jag har gjort?
Hahaha, jag är så stolt! ;)
-Annie

Kommentarer
Postat av: carin - wierdanaglar ♥

så ska jag göra fast i gulldigt! :D Om jag får?..

2011-05-05 @ 15:02:53
URL: http://wierdanaglar.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0