Blue Like The Ocean

Hej, var ett tag sedan jag skrev.
Det har varit slut på inspiration i min hjärna men hoppas den kommer tillbaka snart!
Tänkte iallafall visa er blåa nagellack som jag gjort matta med China Glaze Matte Magic , riktigt snyggt!
Så här ser Matte Magic ut:
Nagellack: L.A. COLORS- Metallic Blue:
Resultat:
Älskar verkligen denna metalliska blå färg! Lika snygg både med och utan Matte Magic.
Färgen är så enkel att använda, är helt förälskad! Ett av de bästa nagellacks köpen EVER!
Nagellack: MAVALA- Blue Curacao:
Resultat:
Färgen är jätte snygg men tycker den är svår att måla med, blir inte så jämt som jag skulle vilja ha.
Ni ser på bilderna att det inte är jämt.
Men det är en färg som är perfekt till sommaren.
Nagellack: DEPEND- Nr.041:
Resultat:
Vad ska jag säga...?, nagellacket är helt perfekt. Enkelt att måla med och en så snygg blå färg.
I LOVE IT!
Nagellack: Viva La Diva- Nr. 76:
Resultat:
Härlig turkos färg, enkelt att måla med och det blir ett bra resultat på naglarna.
Helt värt pengarna!  Det negativa är att det inte torkar så fort.
Visst är det snyggt med matta naglar?
Älskar verkligen dessa färger!
Det kommer ett till inlägg idag så kika in senare!
-Annie

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0