Fruit In All Colour

Hej, testade en design som skulle föreställa frukt skivor ute på nageltippen,
ungefär som fransk manikyr.
Det är en färgglad design som verkligen piggar upp humöret!
Fick lov att göra om designen flera gånger men till slut fick jag till det!
Jag ha r inte tid att berätta hur jag gjorde men det är bara kolla på mina naglar och göra likadant!
Annars är en länk till en på youtube som gjort likadant:
Citrus Slices Summer Fruit Nails
Färger:
*Viva La Diva- nr.108
*Depend- nr??? Det är iallfall gult!
*Depend- nr. 124
*Depend- art Liner Vit
*Mavala- La Pez nr. 71
*Mavala- Blue Curaco nr. 171
+ ett vitt nagellack från Gallery Colors- White Lightning
Det bästa är att gå in på youtube och kolla för att få den bästa beskrivningen!
Så här blev mitt resultat:
Vad tycker ni om denna färgglada design?
Fler inlägg kommer i morgon!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0