I´dont know what to say...

DETTA INLÄGG SKULLE HA PUBLICERATS IGÅR MEN DET HAR VARIT FEL HOS BLOGG.SE
Hej, gjorde en design som jag inte vet om jag älskar eller hatar.
Ni ser själva på bilderna att designen kanske är lite "kladdig" men är den snygg ändå?
Jag bara vet inte vad jag ska säga.
Designen är som fransk manikyr men med mera "triangelformad" form på tippen.
Drog sedan två svarta linjer från ett hörn till ett annan.
Använde dessa färger:
* O.P.I- Guy Meets Gal-Veston
* Depend- Art Liner Svart
Så här ser designen ut:
Love or Hate?
-Annie

Kommentarer
Postat av: carin - wierdanaglar ♥

supercool :D

2011-05-09 @ 20:35:17
URL: http://wierdanaglar.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0