In the moment

Hej, är tillbaka från matchen och tänkte visa er vad pryder mina naglar just nu.
Det är en design med en "vanlig grundfärg och lite linjer".
Började först måla två lager med en nästan ljusrosa metallisk färg, vilket är skit snyggt!
Sedan gjorde jag en svart sned linje över hela nagel.
Efter det fortsatte jag göra svarta sneda linjer mot ett annat håll(på bilderna ser ni vad jag menar).
Mellan dom svarta linjer, som jag gjorde nyss gjorde jag linjer med vitt istället.
NU är designen klar.
Jag använde dessa färger:
* Ett vitt nagellack från Depend Art Liner
* Ett svart nagellack från Depend Art Liner
* Rosa metallisk färg från The colour workshop(färgen har inget namn)
Här är nagellacken(Haha, man ser knappt det svarta nagellacket/Art Liner) :
,
Så här ser designen ut:
Hiss eller Diss?
Blir det för mycket med alla ränder eller tycker ni det är snyggt?
P.s imorgon lovar jag er många inlägg!
- Annie

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0