Look what I found today!

Hej, idag var jag och besökte min sommar stuga.
Jag förstod att jag hade lämnat kvar något nagellack i badrumsskåpet (förra året var inte nagelintresset så stort till skillnad mot nu!)
Det blev en glad överraskning, det fanns nämligen 3 st nagellack och inget var gammalt!
Alla de 3 nagellacken var rosa i olika nyanser!
Jag köpte även 2 st make-up borstar från Dollar Store för 10kr/st.
Hoppas jag kan ha användning för dom när jag ska göra Nail Art.
Till vänster:
*MAVALA- Toulouse nr. 52
Mitten:
*T´estimo- ????(kanske nr. RS-91) Om jag inte har fel så är det ett nagellack från Kanebo.
Till höger:
*MAVALA- La Paz nr. 71
Sedan är det de två make-up borstarna jag köpte:
Visst är det snygga färger?(!)
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0