Water Melon

Hej, idag gjorde jag en design som jag såg på youtube.

Designen ska föreställa vatten melon och jag hoppas det syns?(!)

När jag frågade min mamma vad det föreställde svarade hon:

"Gräs med många nyckelpiggor"

Hahah, det var ju inte det jag hade väntat mig.

Jag använde dessa färger:

 

*MAVALA- La Pez nr. 71 (min nya favorit färg!)

*NYX<3Girls- Garden

*DEPEND- Art Liner Vit

*DEPEND- Svart (nr.???)

 

 

 

Det är som en enkel design(som vanligt)

Man börjar med att måla grundfärgen med La Pez och ute på tippen(som fransk manikyr) har man färgen Garden.

Man gör svarta prickar på den rosa/röda ytan.

Man drar en vit linje mellan den rosa/röda och den gröna kanten(La Pez och Garden)

Sedan är man klar!

 

Resultatet:

 

 

Det blev ganska kladdigt, hade bråttom! ;)

Var det likt en vatten melon? Eller såg det ut som gräs med mycket nyckelpiggor?

 

 

-Annie


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0