White to Blue

Hej, i söndags blev jag så inspirerad av några bilder som jag hittade.
Bilderna var i blå/vit nyansen och så snygga! Typ naturbilder.
Så idag blev det "vit till blått"
Samma teknik som Valborgs naglarna "Fire On My Nails", man "duttar" alltså med en tvättsvamp.
Började med ett lager vitt, över det blev det än ljus blå färg, över ljusblåa färgen blev det än lite mörkare blå och sedan en mörkblå färg. Sedan hade jag på några lager med ett blått glitter lack och sedan ett Top Coat!
FÄRDIG!
Ganska enkelt och framför allt snyggt!
Tycker att naglarna är snyggare i verkligheten än på bild!
(Hade bättre bilder på min andra dator men dom här får duga)
Så här såg naglarna ut:
Här är en av bilderna som jag blev inspirerad av:
Var designen lik bilden, eller?
-Annie

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0