Day 10

Hej, ursäka för det är så tomt på bloggen! :(
Det är alla prov som tar upp min tid!
Har i alla fall gjort en ny design som jag visar senare ikväll!
Men nu kommer det sista inlägget i "10 dagars schemat"
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dag 10 - Hur länge tror du ditt intresse för naglar håller?
Jag tror mitt intresse för naglar kommer hålla tills jag börjar på gymnaium!(Går i 8:an nu)
Sedan kommer nog skolan ta upp ännu mer tid och tiden kanske inte räcka till naglar!
Men jag hoppas såklart att intresset håller så länge som möjligt!
Jag hoppas även bloggen blir större, hade det inte varit coolt typ att ha sveriges största nagelblogg om typ 2 år??? Hahah, vilken fantasi jag har! ;)
Men jag är sjukt tacksam för alla som läser min blogg!
Ni är bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Jag började intressera mig för nagellack och nagelkonst i början av nian. Nu har jag gått halva tvåan och är mer intresserad än någonsin. Jag tror inte att gymnasiet kommer ta upp all din tid (jag läser natur). Kolla gärna in min blogg om du vill ha inspiration till din blogg men länka alltid till mig om du tar något:) Lycka till med bloggen, Kram:)

2012-01-04 @ 12:38:36
URL: http://linneastenberg.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0