Day 5

Dag 5 - Din favorit nagelblogg - varför
Jag har flera favorit nagelbloggar så här är en lista:

Bellasnaglar- Man får väldigt mycket inspiration, hon är super duktig och uppdaterar väldigt ofta!
Hon är även min bästa vän!
Emmysnails- Gör super fina designer och visar ofta upp hennes alla olika nagelköp! Uppdaterar vädligt bra!
Är även min bästa vän!
Lackat- Är duktigt på både akryl,gele och nail art! Man inte inte annat än älska hennes blogg! Har ofta roliga tävlingar och ger väldigt bra nageltips!
Nailtastic- En bra blogg om nagellack! Man blir sjukt avis när man ser hur många nagellack hon har! Älskar hennes inlägg för dom är så bra skrivna! Bilderna är också sjukt bra!
My Simple Little Pleasures- Hon är expert på water marble! Det är genom att kollat på hennes videosar på youtube som jag lärt mig water marble! Hon har även en väldigt bra blogg! 



Så  klart besöker jag mer nagelbloggar men dessa är mina favoriter!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Emmy

Oh!! Vad gulig du är!<333 Kram!

2011-11-12 @ 13:06:14
URL: http://emmysnails.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0