Depend nr. 156

Hej, jag hade inte mkt till inspiration idag så jag bestämde för att visa ett av mina nya Depend nagellack!
Det blev nr. 156 som är ett rosa/röd/ornage/gul flakelack (det är en blandning av många färger!)
Det är alltså stora flan/bitar som rosa/röd/orange/gul...
Detta nagellack är till för att man ska ha ovanpå ett annat nagellack!= "layeringlack"
Jag valde att ha svart som grundfärg och det blev riktigt snyggt!
Om man inte har en grundfärg under kommer det vara jätte genomskinligt!
Varning för många bilder... ;)
Här är flaskan:
Det är något som jag faller för... det är i alla fall bedårande vackert!
Men ingen bild beskriver hur snyggt det är i verkligheten!
Poäng: 5/5!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0