Depend nr. 253- Birds

Hej, är hemma från Depends pressvisning!
Det var väldigt trevligt och imorgonbitti kommer ett långt inlägg om det!
När jag kom hem testade jag på min syster ett Depend nagellack som man fick med i goodiebagen!
Nagellacket har nr. 253 och är en beige/brun färg! Jag brukar inte gilla dessa färger så vidare mycket men detta var faktisiskt riktigt snyggt! Formulan var också bra!
Min syster nöjde sig inte med enfärgade naglar!
Hon ville ha mönster. Det blev svarta streck som såg ut som små fåglar, typ svalar!
Gjorde strecken med Depend Art Liner-svart.
Det blev också 3 små svarta prickar och en silvrig prick!
Nagellacket+manikyren:
Både jag och hon blev nöjda!
Enkel var det också vilket inte gör saken värre! ;)
Som sagt, imorgon blir det uppdatering om depend eventet!
Ni kommer även få se allt som goodiebagen innehöll! :D
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0