French Manicure: Matte- Black & Silver

Hej, här kommer en fransk manikyr med färgerna svart och silver!
Gjorde den igår kväll men jag visar det idag istället.
Detta är ett tidsinställ inlägg om någon undrar, sitter väl på någon lektion just nu!
Började med att måla ett lager med mitt nya MNY- nr. 677.
Jag lät det torka och hade sedan på ett lager med China Glaze- Matte Magic.
Till sist blev det en silvrig tip som jag gjorde med Isadora- Silver Sparkles nr. 651
Bild på produkterna här:
Så här blev det:
Helt ok!
Poäng: 3/5!
Bloggar mer när jag kommer hem! Ha det bra så länge!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur gick det med båda dina tumm naglar?

2011-11-10 @ 14:09:36
Postat av: Molly Boman

Hoppas det gick bra med de spruckna naglarna,

love your blog! :D Kramar!!

2011-11-10 @ 18:37:05
URL: http://mollyboman.blogg.se/
Postat av: Emelie - Crazynails

Snyggt!

2011-11-11 @ 21:23:31
URL: http://crazynails.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0