Hildas roses

Hej, idag tar jag hand om min kusin Hilda som är 5år!
Jag har målat hennes naglar och det blev rosor!
Själv tycker Hilda det blev bra och fint!
Jag blev också nöjd men den är lite svårt eftersom hon har så små naglar!
Klicka HÄR för att komma till det inlägg där jag gjort denna design förut!
Började med att måla naglarna med ett himmelblått nagellack, efter de gjort jag ljusröda prickar.
Till sist använde jag 2 nail art two-way pen,röd och grön för att göra rosornas bland och "skuggor"!
Ja...inte så bra förklarat!
Dessa nagellack använde jag:
*H&M- Bella´s Choice
*O.P.I- Guy Meets Gal-Veston
*Nail Art-Two Way Pen- Röd
*Nail Art-Two Way Pen- Grön
Så här blev det:
Tycker det verkligen passar Hilda!
Jag ger denna design 3/5 poäng!
Snart visar jag er min Hello Kitty manikyr!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0