Lumene- Cosmic girl nr. 34

Hej, nu kommer bilder på hur mitt nya Lumene ser ut!
Nagellacket heter Cosmic Girl nr. 34.
Jag tycker fomulan var alldeles för rinnig och för genomskinlig.
Men redan efter andra lagret blev det helt täckande!
Det finns mkt glitter i olika färger, nästan som holografiskt glitter i nagellacket och det gillar jag! Men formulan kunde varit bättre!
Jag tycker man ser glittret bättre i flaskan än på naglarna!
Nagellacket ser ganska tråkigt ut på naglana enlig mig själv... :/
Kostar 45kr på Lindex, men jag fyndade det för ynka 10kr!
Flaskan:
Naglarna:
Det är något med detta nagellack som jag inte gillar!
Mina naglar ser också hemska ut... snälla låt dom växa ut snabbt!
Poäng: 3/5!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Ell

Nästan som Isadora black galaxy 8D

2011-11-21 @ 18:37:54
URL: http://nailsisters.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0