Marble(Drag)- Fire & Flame

Hej, idag gjorde marble(drag), det är som water marble bara att man inte gör det i vatten!
Det är super enkelt men ser väldigt svårt ut att göra!
Jag gjorde en tutorial i juli som visar hur man gör:
Denna gång blev det färgerna orange och svart som jag använde! Designen påminner mycket om en halloween design men min tankte var med att göra eld lågor. Alla naglar blev inte bra men det blev OK!
Använde detta:
*Rosie & Roses- nr. 418
*H&M- Chica Boom Boom
*En nål
Så här blev det:
Det blev inte perfekt, tex på pekfingret blev det för mkt svart! Men jag gillar färg kombinationen!
Designen är bra till valborg eller halloween! ;)
Jag ger den 3/5 poäng!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0