MNY- nr. 677

Hej, först och främst vill jag tacka för era tips om hur jag kan fixa mina brutna naglar!  Jag ska ta åt mig tipsen! Tack undebara läsare!<3
Köpte i alla fall ett MNY på Lindex idag för 50%, alltså kostade det 15kr!
Billigare nagellack får man ju inte! Hahah, förutom på ullared kanske! ;)
Det var ett helt vanligt svart nagellack som man nästan kan spegla sig i!
Formulan var jätte bra! Täckte direkt! Ett bra "basic" nagellack, alltså typ som vit,röd,svart,blå m.m!
Är nöjd över detta köpa!
Så här ser flaskan ut+naglarna:
Naglarna:
Jag gillar det! Alltid bra att ha ett vanligt svart nagellack!
Jag ger poängen 4/5!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: elin

oj oj, måste köpa! Mitt har torkat :/

2011-11-09 @ 23:32:04
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0