New from Lindex

Hej, undrar ni vart jag har varit i helgen? Det har ju varit lite tomt här på bloggen!
Jag har i alla fall varit i våran "skidstuga", och där finns inget internet= kan inte blogga!
Men i fredags köpte jag lite nya nagellack från Lindex!
Det var 3 för 2 och allt var på rea!
Jag köpte:
Depend Art Liner- Guld: Kostade på 25kr istället för 39kr!
Lumene- Cosmic Girl nr. 34: Kostade 10kr istället för 45kr!
Depend- nr. 156: Kostade 10kr istället för 25kr!

Allt var på rea och kostade inte många kronor+ att det var 3 för 2! Det kunde inte bli bättre!
Jag ska visa hur nagellacken ser ut någon dag i veckan!
Bilderna var tagna när det var mörk och ger inte en rättvis bild på hur nagellacken ser ut!:
Bloggar snart igen! :D
-Annie-

Kommentarer
Postat av: elin

Kan inte du swatcha depend-lacket och lumene-lacket? Vore kul att se dem, båda såg jätte fina ut! ;)



Kramar Elin

2011-11-20 @ 20:54:32
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/
Postat av: elin

Kan inte du swatcha depend-lacket och lumene-lacket? Vore kul att se dem, båda såg jätte fina ut! ;)



Kramar Elin

2011-11-20 @ 20:55:34
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0