NOTD: Blue sequins

Hej, här kommer kvällens design!
Jag såg en klänning på Cubus(fast min syster ville ha den) som var mörkblå som basfärg med blåa paljetter!
Jag blev inspirerad av att göra en design som hade en "paljett" känsla!
Började designen med att måla mina naglar mörk blåa(navy blue).
Gjorde sedan medelstora turkosa prickar. I dom turkosa prickarna gjorde jag små silviga prickar!
Här är klänningen jag fick inspiration ifrån:
Det jag använde:
*Glamorous- nr 42
*H&M- Aqua
Isadora- Silver sparkles nr. 651
Så blev det:
Det blev ok, jag saknar mina långa naglar och därför tkr jag att mina designer inte blir lika bra! :/
Jag ger designen 2/5 poäng!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0