One more time: Blue & Pink- stripes and dots

Hej, imorgon ska jag och Bella på något riktigt spännande!
Jag kommer skriva ett inlägg jätte tidigt imorgonbitti, typ 5.00 då jag berättar vart vi ska!
Men det har något med naglar att göra, såklart!
Och jag vill ha snygga naglar så de fick bli en design som jag gjort förut men som jag verkligen gillar!
Denna gång gjorde jag på båda händerna, och det tog typ 1,5 h!
Fast då gjorde jag rent mina naglar riktigt ordentligt!
Så här blev det(ursäkta för bilderna...):
Ikväll kommer en tävling upp på bloggen! Så håll utkik!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Carina (TotalBeauty)

Gillade era manikyrer som ni hade idag, de var verkligen superfina :)

2011-11-25 @ 19:06:58
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0