Hot Make Up- Bermuda Bubblegum

Hej, nu har mamma fixat internet så det fungerar super nu! :D
Jag lovade ju er att visa Hot Make Up nagellacket som har det roliga namnet "Bermuda Bubblegum".
Nagellacket är en fin ljus rosa färg som verkligen påminner om bubblegum/tuggummi.
Det var inte enkelt att applicera ska jag säga...
Första lagret blev bara tjockt och det täckte inte, då fick man måla på ett till lager och då blev det ännu tjockare...
Hade verkligen större förväntningar! Men färgen är så fin!
Jag köpte det på Nelly.com på rean! Kostade 25kr!
Innehåller 10ml vilket är bra!
Flaskan:
Naglarna, sorry för torra fingrar...:
Nja, bilderna är inte dom bästa!
Jag ger detta nagellack 2/5 poäng!
Nu ska jag på stan men lovar att blogga när jag kommer hem!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0