China Glaze- Ghoulish Glow

Hej,
Jag gjorde en enkel halloween design med mitt nya China Glaze- Ghoulish Glow.
Målade först 5 lager med Ghoulish Glow och sedan använde jag Isadora Graffiti- Black Tag.
Så det blev en halloween graffiti design!
Det som jag tycker är synd med Ghoulish Glow är att man behöver väldigt många lager för ska lysa!
Minst 4 lager! Nagellacket som en grumlig genomskinlig vätska...man ser till och med partiklarna...
Men det lyser väldigt fint i mörkret och då ser det coolt ut(man ser då inte partiklarna)
Det kostar 14ml/99kr!
En till dålig sak med nagellacket är att man måste ha naglarna(nagellacket på naglarna) vid en stark lampa så att det sedan kan lysa starkt i mörkret. Om man inte har haft naglarna vid en lampa syns det knappt i mörket...
Här kommer en bildbomb:
Så här ser nagellacket och flaskan ut i ljus...:
Detta är ett av dom coolaste nagellacken som jag äger!
Så poängen får bli 4/5 även om "formulan" inte är den bästa...
Någon mer som har detta nagellack?Eller andra nagellack som lyser i mörker?
Är det också någon som vet om detta går att köpa i butik. tex Kicks??
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Emmy

Älskar det!

2011-10-31 @ 23:45:03
URL: http://emmysnails.blogg.se/
Postat av: Vivalalamelina

Vet inte om du vet det men det ska anvandas som ett topplack, det ar darfor det ar genomskinligt. ;)

2011-11-01 @ 17:01:00
URL: http://vivalalamelina.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag har ett som lyser i uv-ljus, ett billigt ett som jag köpt på marknad elr ngt liknande; av märket Gallery Colours. Det är ju inte självlysande, men jäkligt coolt om man ska ut och dansa på ngt ställe där de har sånt ljus ;)

2011-11-02 @ 22:37:43
URL: http://honmednaglarna.blogg.se/
Postat av: Hillan

vart kan jag köpa???

2012-08-29 @ 19:28:46

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0