Depend nr. 255

Hej, ikväll valde jag att testa ett av mina nya Depend nagellack!
Det blev ett fint blått nagellack som har nr. 255 och kommer från Depends höstkollektion 2011.
Jag tycker det är roligt att Depend har en ganska färgglad höstkollektion!
Nagellacket är blått men lutar lite åt det gröna hållet.
Formulan var lite rinnig men det stör inte mig så mkt! Det behövdes 2 lager för att täcka helt.
Nagellacket har en matt-finish vilket jag inte gillar, så jag lackade över med top coat!
Det finns även ett fint skimmer i nagellacket om man använder ett top coat!
Så klart råkade jag förstöra pekfingret innan jag hann ta kort... :(

Nagellacks flaskan:
Nagellacket:
Jag gillar det! Det är en snygg blå färg!
Jag ger poängen 4/5!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Cika

Galet snygg färg ju! Skriver upp på önskelistan! :)

2011-10-19 @ 01:57:43
URL: http://cika.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0