Join the competition!!!

Hej nu vill jag påminna er en sak:
På fredag kommer det komma ännu en till tävling där man har chansen att vinna H&M-Plum.
Reglerna är enkla:
1. Måla en design med hjälp av "svamp metoden".
2. Skicka in max 2 bilder till [email protected]
3. Bidraget ska inlämnat senast torsdag kl. 17.00
Var noga med att bara använda "svamp metoden", om ni har t.ex prickar eller streck
kommer inte erat att bidrag räknas!

Jag kommer lotta ca. 3-4 st som får vara med av dom bidragen som jag får in!


Hoppas många vill vara med!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: cicci

ååhh jag som inte kommer hinna måla och skicka in tills dess. Annars hae jag gärna vart med!

2011-10-19 @ 20:48:51
URL: http://ccnails.blogg.se/
Postat av: Emmy

Vad kul att det ska bli en till tävling! Men det är synd att inte jag är med den hära gången:(

Men snart kommer jag också att ha några små tävlingar hos min blogg!:D<333

2011-10-19 @ 23:11:30
URL: http://emmysnails.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0